Úvod do obsahu blogu

Zveřejnění obsahu blogu a ukázek tvorby. Životní příběh, boj se závislostí, s vážnou nemocí dítěte a dalšími tragickými událostmi.  

Tak jsem si založila blog. Nebude o vaření, o kytičkách nebo třeba o zvířátkách. Bude o životě, ne o tom sluníčkovém, ale o skutečném. Nenávidím moudro "Jaký si to uděláš, takový to máš." Kecy. Jsou věci, které člověk ve svém životě může ovlivnit, o tom nepochybuji, ale některé věci prostě přijdou. Máš kudlu v zádech a neuděláš nic.

Vždycky jsem chtěla psát, byl to můj sen již od dětství. Jenže školu za mě vybíral někdo jiný, 18ti letá holka přece nemůže vědět, co je pro ní vhodné. Takže vysněná žurnalistika se nekonala, s vybranou školou to nevyšlo a po roce práce už se mi nechtělo zkoušet to znovu.

Nicméně můj život by asi na knihu byl. A bylo v něm víc starostí, než radostí. Určité věci jsem dosud nezpracovala a terapie psaním prý pomáhá, tak jsem se rozhodla to zkusit. Vytáhnout zápisky ze šuplíku a otevřít Pandořinu skříňku.

Nechtělo se mi do toho, znovu to otvírat, znovu to prožívat, tři roky jsem to nečetla, Ale můj dvacetiletý syn zápisky náhodou objevil, hodinu a půl je četl (má nový rekord, v životě nepřečetl jedinou knížku) a řekl mi: "Jestli to nedopíšeš, tak mě nas....š." Týdny jsem přemýšlela, jestli to mám zkusit, jestli to bude někdo chtít číst, jestli to bude někoho zajímat. Proto jsem se rozhodla založit tento blog. Na zkoušku, jestli se to "chytne", jestli vás to bude zajímat. Zveřejním pár zápisků a budu ráda za jakoukoli reakci, pozitivní i negativní.

V tomto příběhu jsou změněná pouze jména a místa (kromě Prahy, kde žiji), zbytek je realita, slovo od slova, písmenko od písmenka. Odhaluji se tedy a budu čekat na vaše reakce a názory. 

Je to na vás.....

Autor: Nora Karenová | neděle 5.3.2023 20:02 | karma článku: 12,70 | přečteno: 215x
  • Další články autora

Nora Karenová

Poslední kapka 2. část

Léto, kdy se vše po 17ti letech života syna s vážnou nemocí vrátilo na začátek, a kdy jsem si poprvé sáhla na dno svých sil

25.3.2023 v 17:29 | Karma: 20,05 | Přečteno: 352x | Diskuse| Osobní

Nora Karenová

Poslední kapka 1. část

Jak pohár mé psychiky přetekl aneb nejdelší léto mého života. Taky se vám v nemocnici zdá, že den tam trvá dvakrát tak dlouho než "venku"?

17.3.2023 v 23:41 | Karma: 17,83 | Přečteno: 444x | Diskuse| Osobní

Nora Karenová

Stresové situace jako spouštěč deprese?

Úvaha o tom, jaké situace byly nebo mohly být příčinou mých psychických potíží, které vyústily v těžké deprese.

9.3.2023 v 16:34 | Karma: 10,68 | Přečteno: 350x | Diskuse| Osobní

Nora Karenová

Dokončení článku "Deprese"

Jak jsem se dostala k psychiatričce, a co přispělo k tomu, aby mi doporučila hospitalizaci v léčebně.

9.3.2023 v 12:53 | Karma: 14,59 | Přečteno: 400x | Diskuse| Osobní

Nora Karenová

Deprese

Únavový syndrom a první příznaky a projevy psychického onemocnění, které vyústily v první hospitalizaci v psychiatrické léčebně

6.3.2023 v 18:15 | Karma: 21,67 | Přečteno: 589x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 6
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 390x
Potýkám se se závislostí a depresemi. Touto cestou jsem se chtěla svěřit se svými démony a doufám, že čtenáře bude můj příběh zajímat, případně můžeme rozvinout diskuzi na mnou popsaná témata. A proto jsem se rozhodla zveřejnit svůj příběh.

Seznam rubrik